Pati Bidara - Aufa Dyura

Perniagaan susut... keluarga huru hara

Bagaimana Nak Keluarga Makin Bahagia, Menghindari Gangguan Makhluk Halus, Dan Buatkan Hati Rasa Tenang...

dan menjadikan anda lebih positif pada kehidupan harian

" Anak-susah betul nak dengar cakap, saya pun asyik rasa nak marah je, suami dan saya sering bertengkar... Saya rasa ini masalah gangguan yang saya dah lama hadapi... Apa ya ikhtiar yang saya mesti buat? "

Anda ada tak masalah yang sama macam ni?

Pernah tak anda alami masalah atau keadaan seperti dibawah?

jika anda kerap mengalami masalah ini...

Anda mungkin sedar yang sebenarnya,
itu adalah tanda-tanda gangguan!

anda Tak percaya?
tengok video dibawah ni sampai habis

Apa lagi tanda gangguan yang lain

1-gangguan

Gangguan Makluk Halus

Sering mendengar bisikan halus memanggil-manggil dan ternampak kelibat. Rasa seperti ada benda yang sedang memerhati.​

2-marah

Sering Marah-Marah

Mudah menjadi panas baran. Tidak boleh bertoleransi dan rasa marah yang membuak-buak. Tidak dapat kawal percakapan dan kemarahan.​

3-anak

Anak Susah Tidur Malam

Anak anda menjadi susah tidur malam dan menangis tak henti-henti. Selalu tersentak dan terjaga. Anak kelihatan ketakutan.​

4-stress

Fikiran Tak Tenang

Selalu hilang fokus dan tak tenang. Mudah berangan dan suka menyendiri dan mengelamun tanpa disedari. Tidak sedar orang lain memanggil nama.​

5murung

Stress Dan Kemurungan

Selalu stress dan murung dengan kehidupan. Rasa kekurangan sesuatu dan mudah berasa sedih dan suka bersendirian.​

6-rumah

Tidak Tenteram Di Rumah

Terasa tidak tenang apabila duduk dirumah. Rasa seperti bahang panas, tidak selesa ngan orang yang berada dalam rumah. ​

1-gangguan

Gangguan Makluk Halus

Sering mendengar bisikan halus memanggil-manggil dan ternampak kelibat. Rasa seperti ada benda yang sedang memerhati.​

2-marah

Sering Marah-Marah

Mudah menjadi panas baran. Tidak boleh bertoleransi dan rasa marah yang membuak-buak. Tidak dapat kawal percakapan dan kemarahan.​

3-anak

Anak Susah Tidur Malam

Anak anda menjadi susah tidur malam dan menangis tak henti-henti. Selalu tersentak dan terjaga. Anak kelihatan ketakutan.​

4-stress

Fikiran Tak Tenang

Selalu hilang fokus dan tak tenang. Mudah berangan dan suka menyendiri dan mengelamun tanpa disedari. Tidak sedar orang lain memanggil nama.​

5murung

Stress Dan Kemurungan

Selalu stress dan murung dengan kehidupan. Rasa kekurangan sesuatu dan mudah berasa sedih dan suka bersendirian.​

6-rumah

Tidak Tenteram Di Rumah

Terasa tidak tenang apabila duduk dirumah. Rasa seperti bahang panas, tidak selesa ngan orang yang berada dalam rumah. ​

Jika anda mengalami antara simptom-simptom di atas, kami sarankan cepatlah bertindak.

Kerana ini bukanlah sejenis penyakit atau perkara biasa, ia adalah satu punca gangguan yang memberi kesan negatif pada kehidupan seharian & mengganggu kerja-kerja anda.

RAWATAN IKHTIAR DENGAN Pati Bidara DYURA

Dyura

PATI BIDARA DYURA

Pati Wangian harian yang berasaskan Bidara dan gabungan lavendar dan limau berkualiti tinggi. Bau yang sangat harum, lembut dan tahan lama.

" Dulu banyak masalah keluarga dan peribadi. Alhamdulillah selepas sebulan guna, banyak perkara positif terjadi. Hanya setitik sudah memadai untuk merasai NIKMAT dan KESANNYA! "

Sebab kenapa Pati bidara Dyura menjadi pilihan ramai?

Ketenangan Minda

Memberikan ketenangan minda. Sesuai digunakan ketika hendak solat dan sebelum tidur.

Meningkatkan Semangat

Meningkatkan semangat dan keyakinan diri ketika berhadapan dengan masalah.

Menghindari Gangguan

Menghindari gangguan asing yang menyebabkan anda tidak fokus pada kehidupan seharian

Menstabilkan Emosi

Menstabilkan emosi dan memberikan ketenangan untuk menjalani kehidupan seharian.

Terapi Rawatan

Digunakan sebagai aromaterapi yang memberikan ketenangan dengan bauan yang menyegarkan.

Menarik Aura Positif

Bidara terkenal dengan memberikan aura positif kepada pengguna dan memberikan daya fokus tinggi.

Bau Lembut & Menyenangkan

Pati Bidara Dyura terasa sangat lembut dan baunya membantu menenangkan fikiran, dengan bantuan bauan segar ini, ia menyokong keseimbangan dan kelancaran peredaran darah dalam badan.

Bebas bahan Merbahaya

Pati Bidara Dyura dirumuskan dengan bahan semula jadi yang sesuai dengan semua peringkat umur dan tidak memberikan sebarang alahan kepada kulit. Terdiri dari bahan yang diperkaya dengan sumber alam sebenar dan halal untuk dipakai.

0

Lebih 10,000 pengguna Setia yang Percaya dengan Pati Bidara Dyura

Tahan Lama

Kuantiti 15ml yang cukup banyak dapat bertahan untuk kegunaan 1 hingga 2 bulan. Bau yang bertahan selama 4-6 jam.

Melegakan Bayi

Wangian yang melegakan bayi dan anak kecil yang sering terjaga, ketakutan, menangis malam tanpa sebab dan punca.

Sunnah

Mengamalkan Sunnah menggunakan wangian yang terbaik mengikut hadis. Sesuai digunakan sebelum solat atau semasa ke masjid.

Bidara & Limau

Diperkaya dengan ekstrak lavendar dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan memberikan aura positif.

Sesuai Untuk Semua

Haruman kualiti bidara yang sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina. Tiada bahan berbahaya dan selamat untuk digunakan.

Melegakan Lelah

Mengurangkan kesesakan nafas dan lelah. Haruman yang melegakan pada orang yang mempunyai masalah penafasan.

Cara Penggunaan Pati Bidara Dyura

INSY'ALLAH DENGAN IZIN NYA

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

Apa kata mereka yang dah pernah mencuba Aura Kijang Bidara Dyura

Sis dah try semua produk Dyura. Harum dan semerbak wangi. Setitik saja, campur dengan ais..memang best..segar sangat badan. Terasa panas keluar dari badan. Sapu pada badan, angin banyak keluar.

1
Nurbaya

Alhamdulillah badan jadi sangat ringan. Akak dulu sakit kepala kerap, lepas guna fah rasa elok sangat sekarang guna. Akak sekarang setia dengan Dyura je sebab brand yang lain kurang selesa.

6
Erin

Saya guna untuk anak saya, buat mandian. Selepas anak guna untuk mandian, Alhamdulillah kepala anak ringan dan tiada lagi sakit kepala. Tidur malam pun lena, tak berdebar-debar dah. Syukur sangat..

Ros

Suami dulu kerap tak sefahaman. Amalkan bersama sebelum pergi kerja. Masing-masing makin rapat. Selepas bersalin, amalkan lagi. Anak tidak pernah meragam. Anak tiada menangis malam. Syukur sangat dah kenal Kasturi Bidara.

3
Kak Bety

Saya dah dua kali rasanya menggunakan produk dari Dyura.. Alhamdulillah, selepas guna tu memang rasa sangat ok. Saya jenis susah tidur malam, sekarang dah mudah tidur. Bangun pagi pun mudah. Bau sangat tahan lama.

4
Mina

Alhamdulillah, memang terbaik Aura Kijang. Saya dulu sakit belakang kepala, sakit sangat macam kena hempap batu. Nak solat semua susah. Lepas dapatkan Aura Kijang, calit sikit ke kepala. Esok bangun pagi kepala ringan.

5
Kak Zue

" Beli hadiahkan untuk pengasuh dan akak ipar, Akak pakai beberapa titik... Dan sembur rumah dan pejabat... Nampak kesannya cepat. Diri banyak menjadi lebih baik, Fikiran pun tenang... Paling best nak beribadah tiada gangguan lagi "

Dan Banyak lagi kesan baik yang akan dirasai! ikhtiarlah dengan Yakin Dan Tawakal izinNya… insya'allah

PROMOSI TAK MASUK AKAL!
Setiap Order anda yang berjaya, anda akan mendapatkan free postage/COD

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA ini akan ditutup bila-bila masa sahaja... Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

FREE Pos Ke Seluruh Malaysia RM10

Tak perlu pening kepala fikir kos penghantaran. Kami tanggung kos penghantaran anda secara percuma untuk seluruh Malaysia. Penjimatan dari RM10-15.

100% Bayaran Selamat & Dilindungi

Pembayaran online anda dilindungi 100% dari Billplz. Jika ada sebarang salah laku transaksi, anda boleh dapatkan balik wang anda. Dijamin selamat.

COD Percuma. Barang Sampai Baru Bayar

Anda ingin terus dapatkan produk anda? Dengan COD anda boleh mendapatkan barangan dan serta merta. Mudah dan selamat. (COD Melalui NinjaVan)

Setiap Order yang berjaya juga akan disertakan SPECIAL FREE GIFT dari kami!

Jadi jangan tunggu lagi! Order sekarang sebelum offer ini tamat!

Jam
Minit
Saat

Dapatkan Pati Bidara Dyura Sekarang!

STARTER PACK

2 BOTOL PATI BIDARA
RM178
RM 160
  • JIMAT RM18
  • 2 Botol Pati Bidara
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

PROMO PACK

5 BOTOL PATI BIDARA
RM445
RM 300
  • JIMAT RM145
  • 5 Botol Pati Bidara
  • Free Postage
  • Free COD*
LIMITED OFFER

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Pati Bidara Dyura merupakan gabungan pati bidara dan wangian kasturi yang memberikan kesegaran kepada pengguna. Memberikan ketenangan dan kelegaan rohani jasmani kepada pengguna.

Ya. Pati Bidara Dyura sangat sesuai untuk digunakan pada semua peringkat umur dan semua jenis lapisan masyarakat.

Penggunaan 1 botol biasanya boleh tahan 1 ke 2 bulan. 

Cara guna Pati Bidara Dyura mudah sahaja. Calit pada mana-mana bahagian yang diingini. Sesuai digunakan sebelum tidur dan ketika hendak ke surau atau masjid.

Insya’Allah tiada kesan sampingan. Bahan Pati Bidara Dyura adalah semula jadi dan sesuai dengan semua jenis kulit.

Boleh tiada masalah. boleh digunakan kepada bayi dan kanak-kanak. Memberikan ketenangan dan mudah untuk anak tidur lena.

© Copyright 2020 AUFADYURA SDN BHD - All Rights Reserved