New Mandian Bidara - Aufa Dyura

sakit badan, lenguh-lenguh, kaki dan sendi rasa sengal

kesegaran setiap titisan

Membantu memberikan kelegaan kepada badan, saraf sendi dan bahagian-bahagian sakit pada badan

Adakah anda mempunyai masalah Seperti ini?
lebih-lebih lagi di waktu PKP sekarang ni

" Semenjak PKP banyak buat kerja kat rumah, memang badan tu rasa tak sedap sebab semua benda nak kena urus. Nak layan anak-anak lagi. Memang bukan badan je sakit, kepala pun naik pening difikirnya. "

" Badan cepat rasa letih dan lenguh-lenguh. Sendi lutut ni rasa macam sengal-sengal dan menyengat. Kadang-kadang nak berjalan pun dalam seminit dua je. Lepas tu dah sakit dah. Memang tak selesa. Rasa takde tenaga "

" Nak cuci darah kotor memang susah lagi-lagi kita yang perempuan ni. Tak semua jenis sabun sesuai nak guna. Kadang dah cuci pun masih lagi tak selesa dan kita tahu memang tak rasa puas hati.."

" Saya selalu juga sakit-sakit sendi sana sini. Memang susah lah nak buat kerja. Kalau balik kerja, kadang sampai tak terlayan anak-anak sebab badan letih tak bertenaga..."

bukan itu saja...

Adakah anda juga ada masalah-masalah seperti dibawah ini?

Sering Marah-Marah

Mudah menjadi panas baran. Tidak boleh bertoleransi dan rasa marah yang membuak-buak. Tidak dapat kawal percakapan dan kemarahan.​

Stress & Kemurungan

Selalu stress dan murung dengan kehidupan. Rasa kekurangan sesuatu dan mudah berasa sedih dan suka bersendirian.​

Fikiran Tak Tenang

Selalu hilang fokus dan tak tenang. Mudah berangan dan suka menyendiri dan mengelamun tanpa disedari.

Anak Susah Tidur

Anak anda menjadi susah tidur malam dan menangis tak henti-henti. Selalu tersentak dan terjaga. Anak kelihatan ketakutan.​

betul...Semenjak PKP ni lagi lah bertambah rasa tak selesa tu. Memang terganggu semua emosi dan Fizikal.
Apa yang saya perlu buat ya?

kembalikan kesegaran badan anda

Dyura Bidara shower gel

Mandian yang berasaskan Pati Bidara dan Campuran Lavender & Lemon segar. Bau yang harum, memberikan kesegaran dan mengembalikan tenaga badan anda.

Bidara & Limau | Bidara & Lavender

Diperkaya dengan ekstrak limau, lavender dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan memberikan aura positif.

Sesuai Untuk Semua

Haruman kualiti bidara yang sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina. Tiada bahan berbahaya dan selamat untuk digunakan.

Mencuci Tanpa Was-was

Amat berkesan sebagai pencuci wanita (feminine wash). Digunakan untuk mandian samada shampoo badan atau rambut.

Kuantiti Banyak

Kuantiti 300ml yang cukup banyak dapat bertahan untuk kegunaan 1 hingga 1.5 bulan. Bau yang segar semasa dan selepas mandi.

Seperti yang terpapar di dalam akhbar dan media

Wah bestnya! Saya nak order
Dyura Bidara Shower Gel

Apakah kelebihan Dyura Bidara Shower Gel

Kelebihan utama Dyura Bidara Shower Gel

Tahan Lama

Kuantiti 300ml yang cukup banyak dapat bertahan untuk kegunaan 1 hingga 2 bulan. Kesegaran rasa di badan selepas penggunaan.

Melegakan Badan dan minda

Terdiri dari bahan-bahan yang membantu menenangkan minda dan juga memberikan kesegaran pada tubuh badan anda.

Diperkaya dengan ekstrak limau, daun mint dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan memberikan aura positif.

Diperkaya dengan ekstrak lavender dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan ketenangan.

Sesuai Untuk Semua

Terdiri dari bahan organik yang sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina. Tiada bahan berbahaya dan selamat untuk digunakan.

Membuang rasa panas badan

Membantu menurunkan suhu badan dan membuatkan anda rasa tenang. Kelegaan yang nyata dalam tempoh masa yang lama.

bahan Organik

Dyura Bidara Shower Gel adalah rumusan gabungan bahan organik yang sangat bagus untuk kulit dan kesihatan badan anda. Terdapat dalam 2 ramuan utama iaitu Bidara & Lavender dan Peppermint & Lemon.

Bau Lembut dan Menenangkan

Dyura Bidara Shower Gel terasa sangat lembut dan baunya membantu menenangkan fikiran. Dengan bantuan bauan segar ini, ia menyokong keseimbangan dan kelancaran peredaran darah dalam badan. Serta merta memberikan aura positif kepada pengguna

Sesuai untuk sebarang cucian

Dyura Bidara Shower Gel sesuai digunakan untuk sebarang cucian. Terutama untuk wanita yang sering mencuci darah nifas. Sesuai juga untuk digunakan mandian biasa. Bidara juga terkenal untuk digunakan sebagai rawatan rohani dan menjadi pilihan ramai.

Manfaat Mandian Bidara Dyura Untuk Anda

Ketenangan Minda

Memberikan ketenangan minda. Gunakan setiap kali mandi dan atau jika rasa badan tidak selesa.

Meningkatkan Semangat

Meningkatkan semangat dan keyakinan diri. Memberikan aura dan fikiran yang tenang sentiasa.

Melegakan Rasa Sakit

Menghindari gangguan asing yang menyebabkan anda tidak fokus pada kehidupan seharian

Menstabilkan Emosi

Menstabilkan emosi dan memberikan ketenangan untuk menjalani kehidupan seharian.

Terapi Rawatan

Digunakan sebagai aromaterapi yang memberikan ketenangan dengan bauan yang menyegarkan.

Menarik Aura Positif

Bidara terkenal dengan memberikan aura positif kepada pengguna dan memberikan daya fokus tinggi.

Cara Penggunaan mandian Bidara Dyura

" Dulu banyak masalah keluarga dan peribadi. Alhamdulillah selepas sebulan guna, banyak perkara positif terjadi. Hanya secalit sudah memadai untuk merasai NIKMAT dan KESANNYA! "

0
Pengguna Setia
0
agent & stokis
0
negeri Seluruh malaysia

Apa kata mereka

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

Hanya mereka yang pernah mencuba mandian bidara sahaja yang tahu kenikmatan yang sebenar dari khasiatnya. Dyura Shower Gel mampu menaikkan semangat dan aura diri anda. Hampir 30 minit selepas mandi, tetap rasa segar dan sedap pada badan.

1
Nurbaya

Alhamdulillah badan jadi sangat ringan. Akak dulu sakit kepala kerap, lepas guna fah rasa elok sangat sekarang guna. Akak sekarang setia dengan Dyura je sebab brand yang lain kurang selesa.

6
Erin

Saya guna untuk anak saya, buat mandian. Selepas anak guna untuk mandian, Alhamdulillah kepala anak ringan dan tiada lagi sakit kepala. Tidur malam pun lena, tak berdebar-debar dah. Syukur sangat..

Ros

Dulu anak mungkin susah nak cergas lepas bangun pagi. Dah mandi bersih lepas subuh pun tengok masih mengantuk layu je. Dengan Dyura Shower Gel. Masalah itu dapat diatasi.

3
Kak Bety

Saya dah dua kali rasanya menggunakan produk dari Dyura.. Alhamdulillah, selepas guna tu memang rasa sangat ok. Saya jenis susah tidur malam, sekarang dah mudah tidur. Bangun pagi pun mudah. Bau sangat tahan lama.

4
Mina

Pagi ni min mandi dengan Shower Gel #Dyura. So so happy today. Mood bertambah baik sebab Shower Gel #Dyura ni buat badan min rasa bersemangat dan segar je nak hadap permulaan minggu ni tau! In sha Allah uols yang ada masalah badan lesu lagi lagi bulan puasa ni, meh la try. Min gerenti uols akan fefeeling berpuasa kat esbok lepas pakai Shower Gel #Dyura ni haha

5
Kak Zue

" Beli hadiahkan untuk pengasuh dan akak ipar, Akak pakai sampai habis... Dan sembur rumah dan pejabat... Nampak kesannya cepat. Diri banyak menjadi lebih baik, Fikiran pun tenang... Paling best nak beribadah tiada gangguan lagi "

Dan Banyak lagi kesan baik yang akan dirasai! ikhtiarlah dengan Yakin Dan Tawakal izinNya… insya'allah

Jadi jangan tunggu lagi!

tempah sekarang dan nikmati promosi sekarang

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA ini akan ditutup bila-bila masa sahaja... Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

Minit
Saat

FREE Pos Ke Seluruh Malaysia RM10

Tak perlu pening kepala fikir kos penghantaran. Kami tanggung kos penghantaran anda secara percuma untuk seluruh Malaysia. Penjimatan dari RM10-15.

100% Bayaran Selamat & Dilindungi

Pembayaran online anda dilindungi 100% dari Billplz. Jika ada sebarang salah laku transaksi, anda boleh dapatkan balik wang anda. Dijamin selamat.

COD Percuma. Barang Sampai Baru Bayar

Anda ingin terus dapatkan produk anda? Dengan COD anda boleh mendapatkan barangan dan serta merta. Mudah dan selamat. (COD Melalui NinjaVan)

Starter Trial

1x Bidara Lavender & 1x Peppermint Lemon

RM148
RM 130
JIMAT RM18
  • 1x Bidara & Lavender
  • 1x Peppermint & Lemon
  • Free Postage & COD*
  • Free 1x Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
*Tertakluk pada terma dan syarat

Promo Combo

2x Bidara Lavender & 2x Peppermint Lemon, Free 2x Balm Bidara

RM400
RM 250
JIMAT RM150
  • 2x Bidara & Lavender
  • 2x Peppermint & Lemon
  • 1x Balm Citrus
  • 1x Balm Lavender
  • Free Postage & COD*
  • Free 1x Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
*Tertakluk pada terma dan syarat

Premium Set

4x Bidara Lavender & 4x Peppermint Lemon, Free 4x Balm Bidara

RM780
RM 460
JIMAT RM320
  • 4x Bidara & Lavender
  • 4x Peppermint & Lemon
  • 2x Balm Citrus
  • 2x Balm Lavender
  • Free Postage & COD*
  • Free 1x Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
*Tertakluk pada terma dan syarat
TAWARAN WAKTU TERHAD

Single Pack

1x Lemon & Peppermint
RM 69
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Single Pack

1x Bidara & Lavender
RM 69
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Combo Pack

2x Mandian + 1x Balm
RM169
RM 110
  • Jimat RM59
  • 2 Botol Mandian Bidara
  • FREE 1x Balm
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Promo Pack

4x Mandian + 4x Balm
RM512
RM 200
  • Jimat RM312
  • 4x Mandian Bidara
  • FREE 4x Balm
  • Free Postage
  • Free COD*
LIMITED OFFER

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Mandian Bidara Bidara Dyura merupakan gabungan pati bidara dan wangian kasturi yang memberikan kesegaran kepada pengguna. Memberikan ketenangan dan kelegaan rohani jasmani kepada pengguna.

Ya. Mandian Bidara Dyura sangat sesuai untuk digunakan pada semua peringkat umur dan semua jenis lapisan masyarakat.

Penggunaan 1 botol biasanya boleh tahan 1 ke 1.5 bulan. 

Cara guna Mandian Bidara Dyura mudah sahaja. Calit pada mana-mana bahagian yang diingini. Sesuai digunakan sebelum tidur dan ketika hendak ke surau atau masjid.

Insya’Allah tiada kesan sampingan. Bahan Mandian Bidara Dyura adalah semula jadi dan sesuai dengan semua jenis kulit.

Boleh tiada masalah. boleh digunakan kepada bayi dan kanak-kanak. Memberikan ketenangan dan mudah untuk anak tidur lena.

© Copyright 2020 AUFADYURA SDN BHD - All Rights Reserved