New Aura Kijang - Aufa Dyura

GANGGUAN SIHIR,SUSAH TIDUR MALAM,BAYI MENANGIS WAKTU MALAM,BADAN LESU&MALAS DAN SELALU NAMPAK KELIBAT

Kasturi bidara - Aura Kijang Dyura

Secalit Wanginan Yang MampuMemberikan Ketenangan Minda Dan Menghindari Perkara Negatif dalam kehidupan seharian anda...

Dan buat hati rasa tenang, tak mudah marah, mudah beribadah dan tiada lagi gangguan pelik terutama semasa solat...

" Cepat nak marah tiba-tiba. Kadang kawan, isteri, anak buat bergurau pun rasa macam nak bergaduh. Entah la kenapa jadi macam ni. Susah nak tenangkan diri bila dah terlanjur kata sampai orang lain takut "

" Rumah panas...Rasa kedap dan anak asyik meragam dan susah nak dengar kata, bila cakap elok-elok pun masih melawan. Kadang suami pun tak tahu apa masalah dan jadi pun kami sering tak sefahaman... "

" Rasa takut dan rasa ada orang lain tengah memerhati. Kadang ternampak bayang pelik dan sampai nak solat pun terganggu. Dah puas pergi pusat terapi masih sama je. Nak tidur lelap mata pun susah.."

Anda rasa anda pernah alami seperti ini?

tonton video ini sampai habis

AMARAN! Tonton video ini sehingga habis untuk pastikan adakah anda mempunyai masalah-masalah ini...

Tahukah anda?

Jika anda mengalamai masalah di atas dan juga dibawah ini, ini bermakna anda sebenarnya ada tanda-tanda gangguan...

Gangguan Makluk Halus

Sering mendengar bisikan halus memanggil-manggil dan ternampak kelibat. Rasa seperti ada benda yang sedang memerhati.​

Sering Marah-Marah

Mudah menjadi panas baran. Tidak boleh bertoleransi dan rasa marah yang membuak-buak. Tidak dapat kawal percakapan dan kemarahan.​

Anak Susah Tidur Malam

Anak anda menjadi susah tidur malam dan menangis tak henti-henti. Selalu tersentak dan terjaga. Anak kelihatan ketakutan.​

Fikiran Tak Tenang

Selalu hilang fokus dan tak tenang. Mudah berangan dan suka menyendiri dan mengelamun tanpa disedari.

Stress Dan Kemurungan

Selalu stress dan murung dengan kehidupan. Rasa kekurangan sesuatu dan mudah berasa sedih dan suka bersendirian.​

Tidak Tenteram Di Rumah

Terasa tidak tenang apabila duduk dirumah. Rasa seperti bahang panas, tidak selesa ngan orang yang berada dalam rumah. ​

Jika anda mengalami antara simptom-simptom di atas, kami sarankan cepatlah bertindak.

Kerana ini bukanlah sejenis penyakit atau perkara biasa, ia adalah satu punca gangguan yang memberi kesan negatif pada kehidupan seharian & mengganggu kerja-kerja anda.

betul... Saya memang dah lama dah menghadapi antara masalah yang anda ada di atas. jadi macam mana nak selesaikan ya?

Rawatan ikhtiar dengan

kasturi bidara - Aura kijang Dyura

Hanya calit 1-2 kali sahaja tahan lebih dari 12 jam penggunaandan nikmati wangian kesegaran yang sangat menenangkan

Wangian harian yang berasaskan Bidara dan Kasturi Kijang yang berkualiti tinggi. Bauan yang sangat harum, lembut dan tahan lama.

Bidara & Kasturi Kijang

Diperkaya dengan ekstrak kasturi dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan memberikan aura positif.

Sesuai Untuk Semua

Haruman kualiti kasturi kuning yang sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina. Tiada bahan berbahaya dan selamat untuk digunakan.

Wangian Tanpa Was-was

Amat sesuai digunakan untuk aktiviti keagamaan seperti untuk ke masjid atau surau, digunakan untuk solat. Halal dan selamat digunakan.

Kuantiti Banyak

Kuantiti 10ml yang cukup banyak dapat bertahan untuk kegunaan 1 hingga 1.5 bulan. Bau yang segar dan menenangkan.

Seperti yang terpapar di dalam akhbar dan media

Wah bestnya! Saya nak order kasturi bidara aura kijang!

Apakah kelebihan kasturi bidara aura kijang

Kelebihan utama kasturi bidara - Aura Kijang

Tahan Lama

Kuantiti 8ml yang cukup banyak dapat bertahan untuk kegunaan 1 hingga 2 bulan. Bau yang bertahan selama 4-6 jam.

Melegakan Bayi

Wangian yang melegakan bayi dan anak kecil yang sering terjaga, ketakutan, menangis malam tanpa sebab dan punca.

Haruman Sunnah

Mengamalkan Sunnah menggunakan wangian yang terbaik mengikut hadis. Sesuai digunakan sebelum solat atau semasa ke masjid.

Bidara & Limau

Diperkaya dengan ekstrak limau dan bidara sebagai bahan terapi. Sangat menyegarkan dan memberikan aura positif.

Sesuai Untuk Semua

Haruman kualiti kasturi kuning yang sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina. Tiada bahan berbahaya dan selamat untuk digunakan.

Melegakan Lelah

Mengurangkan kesesakan nafas dan lelah. Haruman yang melegakan pada orang yang mempunyai masalah penafasan.

Bagaimana cara guna?

Cara Penggunaan kasturi bidara - Aura Kijang

INSY'ALLAH DENGAN IZIN NYA

Pilihan ramai pengguna

Sebab kenapa Aura Kijang Kasturi bidara menjadi pilihan ramai?

Ketenangan Minda

Memberikan ketenangan minda. Sesuai digunakan ketika hendak solat dan sebelum tidur.

Meningkatkan Semangat

Meningkatkan semangat dan keyakinan diri anda ketika menjalani kehidupan seharian atau masalah.

Menghindari Gangguan

Menghindari gangguan asing yang menyebabkan anda tidak fokus pada kehidupan seharian

Menstabilkan Emosi

Menstabilkan emosi dan memberikan ketenangan untuk menjalani kehidupan seharian.

Terapi Rawatan

Digunakan sebagai aromaterapi yang memberikan ketenangan dengan bauan yang menyegarkan.

Menarik Aura Positif

Bidara terkenal dengan memberikan aura positif kepada pengguna dan memberikan daya fokus tinggi.

" Dulu banyak masalah keluarga dan peribadi. Alhamdulillah selepas sebulan guna, banyak perkara positif terjadi. Hanya secalit sudah memadai untuk merasai NIKMAT dan KESANNYA! "

Kelebihan utama

Bidara & kasturi Kijang

Gabungan dua bahan semulajadi yang sangatlah memberikan kesan positif kepada pengguna. Aura Kijang Bidara Dyura terdiri dari bahan-bahan yang sesuai untuk memberikan terapi pada badan.Mudah menyerap dalam kulit dan menawarkan khasiat yang bagus untuk pengguna.

Aroma menenangkan

Bau Lembut & Menyenangkan

Aura Kijang Bidara Dyura terasa sangat lembut dan baunya membantu menenangkan fikiran, dengan bantuan bauan segar ini, ia menyokong keseimbangan dan kelancaran peredaran darah dalam badan.

Khasiat luar biasa

Bebas bahan Merbahaya

Aura Kijang Bidara Dyura dirumuskan dengan bahan semula jadi yang sesuai dengan semua peringkat umur dan tidak memberikan sebarang alahan kepada kulit. Terdiri dari bahan yang diperkaya dengan sumber alam sebenar dan halal untuk dipakai.

0
Pengguna Setia
0
agent & stokis
0
negeri Seluruh malaysia

Apa kata mereka

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

Sis dah try semua produk Dyura. Harum dan semerbak wangi. Setitik saja, campur dengan ais..memang best..segar sangat badan. Terasa panas keluar dari badan. Sapu pada badan, angin banyak keluar.

1
Nurbaya

Alhamdulillah badan jadi sangat ringan. Akak dulu sakit kepala kerap, lepas guna fah rasa elok sangat sekarang guna. Akak sekarang setia dengan Dyura je sebab brand yang lain kurang selesa.

6
Erin

Saya guna untuk anak saya, buat mandian. Selepas anak guna untuk mandian, Alhamdulillah kepala anak ringan dan tiada lagi sakit kepala. Tidur malam pun lena, tak berdebar-debar dah. Syukur sangat..

Ros

Suami dulu kerap tak sefahaman. Amalkan bersama sebelum pergi kerja. Masing-masing makin rapat. Selepas bersalin, amalkan lagi. Anak tidak pernah meragam. Anak tiada menangis malam. Syukur sangat dah kenal Kasturi Bidara.

3
Kak Bety

Saya dah dua kali rasanya menggunakan produk dari Dyura.. Alhamdulillah, selepas guna tu memang rasa sangat ok. Saya jenis susah tidur malam, sekarang dah mudah tidur. Bangun pagi pun mudah. Bau sangat tahan lama.

4
Mina

Alhamdulillah, memang terbaik Aura Kijang. Saya dulu sakit belakang kepala, sakit sangat macam kena hempap batu. Nak solat semua susah. Lepas dapatkan Aura Kijang, calit sikit ke kepala. Esok bangun pagi kepala ringan.

5
Kak Zue

" Beli hadiahkan untuk pengasuh dan akak ipar, Akak pakai beberapa titik... Dan sembur rumah dan pejabat... Nampak kesannya cepat. Diri banyak menjadi lebih baik, Fikiran pun tenang... Paling best nak beribadah tiada gangguan lagi "

Dan Banyak lagi kesan baik yang akan dirasai! ikhtiarlah dengan Yakin Dan Tawakal izinNya… insya'allah

Jadi jangan tunggu lagi!

tempah sekarang dan nikmati promosi sekarang

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA ini akan ditutup bila-bila masa sahaja... Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

Jangan tunggu lagi!Setiap Order yang berjaya juga akan disertakan SPECIAL FREE GIFT dari kami!Order sekarang sebelum offer ini tamat!

Minit
Saat

FREE Pos Ke Seluruh Malaysia RM10

Tak perlu pening kepala fikir kos penghantaran. Kami tanggung kos penghantaran anda secara percuma untuk seluruh Malaysia. Penjimatan dari RM10-15.

100% Bayaran Selamat & Dilindungi

Pembayaran online anda dilindungi 100% dari Billplz. Jika ada sebarang salah laku transaksi, anda boleh dapatkan balik wang anda. Dijamin selamat.

COD Percuma. Barang Sampai Baru Bayar

Anda ingin terus dapatkan produk anda? Dengan COD anda boleh mendapatkan barangan dan serta merta. Mudah dan selamat. (COD Melalui NinjaVan)

Jadi jangan tunggu lagi!

Dapatkan kasturi bidara aura kijang anda sekarang!

Starter Trial

2x Aura Kijang
RM150
RM 110 JIMAT RM40
  • 2 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
FREE POSTAGE

Promo Combo

4x Aura Kijang
RM320
RM 210 JIMAT RM110
  • 4 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
FREE POSTAGE

Premium Set

8x Aura Kijang
RM660
RM 360 JIMAT RM300
  • 8 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span mandian
LIMITED OFFER

Single Unit

1 Unit Aura Kijang
RM 59
  • 1 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

STARTER PACK

3 BOTOL AURA KIJANG
RM177
RM 150
  • 3 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

PROMO PACK

6 BOTOL AURA KIJANG
RM354
RM 228
  • 6 Botol Aura Kijang
  • Free Postage
  • Free COD*
LIMITED OFFER

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Aura Kijang Bidara Dyura merupakan gabungan pati bidara dan wangian kasturi yang memberikan kesegaran kepada pengguna. Memberikan ketenangan dan kelegaan rohani jasmani kepada pengguna.

Ya. Aura Kijang Bidara Dyura sangat sesuai untuk digunakan pada semua peringkat umur dan semua jenis lapisan masyarakat.

Penggunaan 1 botol biasanya boleh tahan 1 ke 2 bulan. 

Cara guna Aura Kijang Bidara Dyura mudah sahaja. Calit pada mana-mana bahagian yang diingini. Sesuai digunakan sebelum tidur dan ketika hendak ke surau atau masjid.

Insya’Allah tiada kesan sampingan. Bahan Aura Kijang Bidara Dyura adalah semula jadi dan sesuai dengan semua jenis kulit.

Boleh tiada masalah. boleh digunakan kepada bayi dan kanak-kanak. Memberikan ketenangan dan mudah untuk anak tidur lena.

© Copyright 2020 AUFADYURA SDN BHD - All Rights Reserved