Kisah Pemandu Van Jenazah - Aufa Dyura

Kisah Pemandu Van Jenazah

2

Zaki dari pada Cheras – KL berkongsi pengalaman beliau semasa bekerja sebagai pemandu van jenazah. Dengan adanya Kasturi Bidara Aura Kijang Dyura, kini dia boleh menjalankan pekerjaan seperti biasa. Tiada lagi gangguan dan sebarang masalah.

 

Zaki ni merupakan pelanggan setia Dyura. Memang dah lama sangat. lebih dari 4 tahun setia bersama kita. Semasa sesi temu bual bersama beliau. Kami dapat mengupas sedikit pengalaman beliau semasa menggunakan Aura Kijang.

Dulu Zaki selalu ada banyak masalah semasa mula-mula bekerja sebagai pemandu van. Bukan sahaja perlu bawa pesakit dan mereka yang mengalami kecederaan parah, tapi dia juga perlu berhadapan dengan jenazah.

Dalam 10 trip memandu, 7-8 trip mesti ada gangguan.
Selalu la rasa lemah badan, nampak kelibat sana sini dan macam-macam lagi.

Bayangkan nak hadap masalah ni dalam jangka masa yang panjang dan berlarutan. Sehingga keluarga pun risau dan banyak masalah lain yang datang.

 

 

Selepas diperkenalkan dengan Aura Kijang Kasturi Bidara Dyura, kehidupan Zaki kini lebih baik.
Tiada lagi gangguan dan badan mula berasa ringan. Tak lagi rasa stress yang melampau bila hadap kerja yang berat melibatkan nyawa orang awam.

Zaki dah boleh memandu dengan baik dan tak rasa takut untuk bekerja seperti biasa. Dengan Aura Kijang, alhamdulillah dia kembali pulih sedia kala.

 

 

Anda boleh tengok juga perkongsian pendek dari Zul sendiri di sini :

Alhamdulillah sangat kita dapat bantu mereka untuk kembali sihat. Syukur.
Korang suka tak dengan perkongsian kali ni?

Kalau suka, boleh komen di bawah. Kalau anda ada cerita yang nak dikongsikan bersama kami, anda boleh emelkan kepada hello@aufadyura.com

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Hafizul Azim

Leave a Reply

Social Media

Most Popular

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.