Garam Mandian - Aufa Dyura

MANDI GARAM NI BETUL KER BERKESAN?

Hanya dengan rendam kaki atau campur dengan air mandian dapat Kurangkan rasa stress, Tingkatkan aura dan meningkatkan tenaga badan.

Dan buat diri anda lebih berkeyakinan dan bersemangat untuk menjalani kehidupan seharian. Sebotol boleh digunakan untuk seisi keluarga.

Premium Bath Salt
Booster Jiwa & Cinta

Sebelum tu...

Adakah anda ada masalah seperti ini?

Jerawat pada bahagian badan

Belakang badan anda banyak dengan kesan jeragat dan jerawat yang tak hilang-hilang. Tak bermusim, ada je kat belakang badan.

Kulit mudah kering dan mengelupas

Tekstur kulit anda kering dan mengelupas macam tak cukup air. Bila masuk dalam tempat sejuk, lagi mudah nampak kering dan mengelupas.

Anggota badan mudah berbau

Kulit kusam. Muka nampak gelap dan susah nak tarik perhatian orang lain. Muka nampak lemah tak bermaya macam tak mandi.

Mudah letih dan badan rasa lesu

Jerawat kasar yang sering muncul di bahagian lengan dan dagu. Dah cuba bermacam cara tapi masih tetap ada banyak jerawat tumbuh.

Ini adalah masalah utama yang dihadapi oleh kita yang berada di Asia. Faktor cuaca, kelembapan dan lain-lain mempengaruhi tahan kesihatan badan anda. Samada rohani atau jasmani.

betul... Saya memang dah lama dah menghadapi antara masalah yang anda ada di atas. jadi macam mana nak selesaikan ya?

JANGAN RISAU LAGI! PENYELESAIANNYA ADA DI SINI

Dapatkan kulit wajah yang sekata dan tiada lagi jeragat dan parut yang mengganggu penampilan anda.

Premium Bath Salt
Booster Jiwa & Cinta

Terima dalam keadaan yang baikπŸ‘πŸΌ
Terima kasih untuk freegift😍 2nd time beli Alhamdulillah berkesan!! Selepas buat cucian beberapa kali di bahagian kaki dan anggota badan yang lain... Badan mula rasa lebih bertenanga dan takde dah bau badan. Memang Syukur sangat. Jeragat dan jerawat pun dah tak muncul di belakang badan. Paling best Aroma dia lembut dan tenang je. Satu rumah berbau wangi.
Sangat Recommended!!
🌟🌟🌟🌟🌟

Surianti Ahmad

Mandian air Garam Dyura Booster mampu memberikan anda rasa ketenangan jiwa. Dengan aura wangian lembut, anda akan rasa lebih tenang dan tenteram. Menaikkan seri wajah dan melancarkan peredaran darah. Memberikan anda rasa luar biasa dan bertenaga.

Atasi masalah stress anda sekarang

terdiri dari bahan 100% organik

Garam Dyura Booster Cinta & Jiwa yang diletakkan di dalam bilik atau ruang tamu mampu memberikan aura keceriaan kepada pengguna. Cas positif akan terkumpul dan memberikan ketenangan dengan keharuman yang lembut.
Membantu mencegah stress dan menaikkan seri wajah pada diri dan keluarga.

Premium Bath Salt
Booster Jiwa

Garam Himalayan & Bunga Ros

Diperkaya dengan garam yang banyak khasiat dari segi cas positif kepada tubuh badan. Gabungan bunga ros memberikan aroma ketenangan pada pengguna.

Sesuai Untuk Semua

Sesuai untuk digunakan semua peringkat umur dan masyarakat. Tidak memberikan sebarang kesan bahaya kerana terdiri dari bahan semula jadi.

Mencuci Dengan Bersih

Sesuai bagi merek yang alami masalah kulit yang teruk. Dengan setiap penggunaan, kulit anda semakin licin dan cantik.

Sesuai kepada mereka yang ingin menaikkan seri wajah dan awet muda. Membantu menyelesaikan masalah stress dan bau badan. Dan mengatasi masalah kegatalan dan kulat air.

Garam Himalayan & Limau Purut

Diperkaya dengan garam yang banyak khasiat dari segi cas positif kepada tubuh badan. Gabungan limau purut sebagai aroma terapi turun temurun.

Sesuai Untuk Semua

Sesuai untuk digunakan semua peringkat umur dan masyarakat. Tidak memberikan sebarang kesan bahaya kerana terdiri dari bahan semula jadi.

Membasmi Kuman Pada Badan

Garam terkenal dengan cas positif dan mampu untuk mencegah bakteria yang membuatkan bau badan anda tidak senang.

Premium Bath Salt
Booster Jiwa

Sesuai kepada mereka yang ingin membuang toksin dalam badan. Membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Melembutkan dan menyihatkan kulit kaki yang merekah.

Seperti yang terpapar di dalam akhbar dan media

pilihan ramai pengguna di luar sana

Kelebihan utama Premium Bath Salt Booster Jiwa & Cinta

Menghilangkan Kedutan Kulit Badan & Wajah

Wajah anda akan kurang dari kedutan kecil. Muka akan nampak lebih segar dan bermaya.

Mencantikkan Dan Menegangkan Kulit

Kulit akan nampak lebih muda, tegang dan cantik. Parut akan mula pudar dan tiada kotoran.

Melicinkan Kulit Dari Kesan Jeragat

Tekstur kulit akan menjadi licin dan bebas dari jerawat dan jeragat. Nampak licin sekata.

Bau Wangi Dari gabungan ros, limau dan bidara

Gabungan ini yang mampu memberikan baru yang harum dan menyenangkan kepada pengguna.

Kaya Dengan Anti Aging Dan Anti Oksidan

Kaya dengan Vitamin C, Anti Aging dan Antioksidan. Kulit akan lebih mudah bernafas dan lebih sihat.

Kesan Serta Merta Selepas Guna

Alami perbezaan yang ketara pada wajah anda pada cucian pertama, terus nampak sihat dan segar.

Kelebihan utama

Gabungan Bahan Semula jadi

Gabungan dua bahan semula jadi iaitu garam dan bidara yang sangat bagus untuk kulit anda. Hasil dari gabungan ini. Kulit anda akan lebih sihat dan bermaya. Tiada lagi kusam dan jeragat kasar pada muka atau pun tubuh badan. Kaya dengan khasiat yang diperlukan badan dan kulit anda.
Artboard 2
garam

Aroma menenangkan

Bau Lembut & Menyenangkan

Dengan campuran bunga ros dan limau, bau dari ini sangat harum dan menenangkan. Ia mampu membantu menenangkan fikiran pengguna di samping mencuci bahagian anggota badan. Merawat sel-sel kulit dan menaikkan seri wajah pengguna.

Khasiat luar biasa

Bebas bahan Berbahaya

100% sumber organik yang bebas dari sebarang bahan kimia. Tiada alahan atak kesan sampingan yang negatif pada pengguna kerana terdiri dari sumber alam sebenar. Tiada campuran bahan terlarang yang berbahaya dan bertoksin. Selamat untuk digunakan semua.
Artboard 5

Bagaimana cara guna?

Cara Penggunaan

Wah bestnya!! Terdiri dari bahan semulajadi. Nak guna pun mudah, kesan pun boleh dapat serta merta.

0 +
Pengguna Setia
9.5/ 0
Berpuas hati
0
negeri Seluruh malaysia

Apa kata mereka

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

" Serius badan dah mula rasa ringan semenjak guna ni. Takde lagi rasa sakit-sakit kaki. Bau yang harum tu memang membantu. Rasa Tenang dan tenteram je. Satu keluarga guna "
Puan Gee
" Mula mula tak percaya, tapi semenjak dah seminggu cuba guna asyik mudah rasa happy. Ibu mertua pun guna. Dia cakap rasa lebih bertenaga. Nak tidur mudah dan badan lebih sihat. "
Jannah Abu
" Memang best la guna untuk mandian dan terapi. Bau wangi sangat-sangat. Pakai sekali je, 3 hari berbau wangi rumah. Memang berbaloi untuk guna aromaterapi. Lebih bertenaga "
Maisarah Ghazali
" Lengan, dagu, dengan belakang badan bersih. Takde dah jeragat dan jerawat. Cuba buat kat muka. muka pun naik seri. kalau tak kusam je wajah. Terima kasih Dyura "
Intan Ahmad

Dan Banyak lagi kesan baik yang akan dirasai! ikhtiarlah dengan Yakin Dan Tawakal izinNya… insya'allah

Minutes
Seconds

FREE Pos Ke Seluruh Malaysia RM10

Tak perlu pening kepala fikir kos penghantaran. Kami tanggung kos penghantaran anda secara percuma untuk seluruh Malaysia. Penjimatan dari RM10-15.

100% Bayaran Selamat & Dilindungi

Pembayaran online anda dilindungi 100% dari Billplz. Jika ada sebarang salah laku transaksi, anda boleh dapatkan balik wang anda. Dijamin selamat.

COD Percuma. Barang Sampai Baru Bayar

Anda ingin terus dapatkan produk anda? Dengan COD anda boleh mendapatkan barangan dan serta merta. Mudah dan selamat. (COD Melalui NinjaVan)

Jadi jangan tunggu lagi!

tempah sekarang dan nikmati promosi sekarang

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA ini akan ditutup bila-bila masa sahaja... Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

Starter Trial

1x Booster Cinta & 1x Booster Jiwa
RM120
RM 90 JIMAT RM30
  • 1x Unit Booster Jiwa
  • 1x Unit Booster Cinta
  • Free Postage & COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
FREE POSTAGE

Promo Combo

4x Garam + FREE 1x Mandian 200ml
RM300
RM 190 JIMAT RM110
  • 2x Unit Booster Jiwa
  • 2x Unit Booster Cinta
  • 1x Unit Mandian 200ml
  • Free Postage & COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
LIMITED OFFER

Premium Set

6 Garam + FREE 1 Mandian 500ml
RM420
RM 270 JIMAT RM150
  • 3x Unit Booster Jiwa
  • 3x Unit Booster Cinta
  • 1x Unit Mandian 500ml
  • Free Postage & COD*
  • Free Air Freshener
  • Free Woven Bag
  • Free Tasbih Digital
  • Free Span Mandian
LIMITED OFFER

Single Unit

1 Booster Jiwa
RM 49
  • 1 Unit
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Single Unit

1 Booster Cinta
RM 49
  • 1 Unit
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Starter Pack

1 Booster Cinta & Jiwa
RM108
RM 80
  • 1 Unit Booster Jiwa
  • 1 Unit Booster Cinta
  • JIMAT RM28
  • Free Postage
  • Free COD*
FREE POSTAGE

Promo Pack

4 Garam + FREE 1 Mandian
RM245
RM 160
  • 2 Unit Booster Jiwa
  • 2 Unit Booster Cinta
  • 1 Unit Mandian 200ml
  • JIMAT RM95
  • Free Postage
  • Free COD*
LIMITED OFFER

Promo Pack

4 Garam + FREE 1 Mandian
RM245
RM 160
  • 2 Unit Booster Jiwa
  • 2 Unit Booster Cinta
  • 1 Unit Mandian 200ml
  • JIMAT RM95
  • Free Postage
  • Free COD*
LIMITED OFFER

Dapatkan segera sebelum promosi ini tamat. Tawaran harga adalah terhad dan akan ditutup pada bila-bila masa saja!

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Garam Mandian Bidara Dyura merupakan gabungan pati bidara, ros dan limau yang memberikan kesegaran kepada pengguna. Memberikan ketenangan dan kelegaan rohani jasmani kepada pengguna.

Ya. Garam Mandian Bidara Dyura sangat sesuai untuk digunakan pada semua peringkat umur dan semua jenis lapisan masyarakat.

Penggunaan 1 botol biasanya boleh tahan 1 ke 1.5 bulan.Β 

1. Masukkan 2 skop garam ke dalam air atau ais. Kuantiti air dalam baldi yang kecil. Jika baldi besar. tambah kuantiti garam.

2. Kacau air sehingga sebati dengan garam mandian. Biarkan selama beberapa minit agar garam sebati dengan air atau ais.

3. Mula rendam kaki atau sapu pada mana-mana anggota badan anda. Gunakan sebagai bilasan terakhir.

Insya’Allah tiada kesan sampingan. Bahan Garam Mandian Bidara Dyura adalah semula jadi dan sesuai dengan semua jenis kulit.

Boleh tiada masalah. boleh digunakan kepada bayi dan kanak-kanak. Memberikan ketenangan dan mudah untuk anak tidur lena.

Β© Copyright 2020 AUFADYURA SDN BHD - All Rights Reserved